Posljednje gledano: 0 Proizvoda
  • 095 368 51 15 (pon–pet: 8.00–16.00)
  • € + (% PDV)

Kategorija

Poslovni pokloni kojima darujete svoje zaposlenike ili poslovne partnere ključni su za prepoznatljivost vaše tvrtke ili brenda. Čest izbor poslovnih darova za koje se odlučuju mnoge tvrtke je boca vina, šampanjca, likera, maslinovog ulja, balzamičnog octa itd. Odaberite jednu od 15 besplatnih veličina pakiranja za boce koje možete jednostavno naručiti online uz samo nekoliko klikova. Kutije za vino (Wine Boxes) - savršen, jedinstven i nezaboravan poslovni poklon koji će ostaviti nezaboravan dojam!

Dimenzija

Ukupan broj besplatnih alata za štancanje: 15
56 x 56 x 202
76 x 76 x 265
76 x 76 x 275
76 x 76 x 285
76 x 76 x 295
76 x 76 x 305
76 x 76 x 315
76 x 76 x 325
76 x 76 x 335
76 x 76 x 345
76 x 76 x 355
87 x 87 x 302
87 x 87 x 312
87 x 87 x 322
87 x 87 x 338

PROIZVOD: Wine box: 56x56x202 mm (D4)

Unutarnje dimenzije | Širina (W): 56 mm | Duljina (L): 56 mm | Dubina (D): 202 mm

MATERIJAL

235g - FBB / GC1(0,36 mm)
270g - FBB / GC1(0,41 mm)
295g - FBB / GC1(0,46 mm)
325g - FBB / GC1(0,51 mm)
350g - FBB / GC1(0,56 mm)

Tisak / vanjska strana

4/0 - Kolor(CMYK)

Tisak / unutarnja strana

Bez tiska
4/0 - Kolor(CMYK)

Dorada - zaštita materijala

1/0 - Matt(plastificiranje)
1/0 - Gloss(plastificiranje)
1/0 - Soft Touch Matt(plastificiranje)
1/0 - Anti-Scratch Matt(plastificiranje)
1/0 - Gloss(UV lakiranje)

3D UV Spot

Bez tiska!
3D UV Spot(1/0 - jednostrano)

METALIK FOLIJA

Bez folije!
Zlatna metalik(1/0 - jednostrano)
Srebrna metalik(1/0 - jednostrano)

Specifikacije

Širina (W):
56 mm

Duljina (L):
56 mm

Dubina (D):
202 mm

Materijal:
 

Tisak izvana:
 

Tisak iznutra:
 

Zaštita materijala:
 

3d UV Spot:
 

Metalna folija:
 

Vrsta izreza:
 

Lijepljenje:
 

Naklada:
 


Wine box: 56x56x202 mm (D4)
Preuzmite predložak:

Odaberite nakladu

Broj različitih motiva / verzija:
Trebate količinu koja nije navedena iznad?
U polje unesite željenu količinu!
Odabrali ste količinu = + PDV Ukupna količina kom | mutacij = + PDV

Izaberite termin izrade / otpreme narudžbe

Termin izrade vrijedi još:

€ + PDV
€ + PDV
€ + PDV

Predviđena dostava poštom

Sažetak narudžbe

Wine box: 56x56x202 mm (D4)

Količina

Cijena / kom

€ + PDV

Termin izrade

Težina

kg

Dostava

+ € + PDV

Predviđena dostava

WEB CIJENA

0 € + 0(22% PDV)
0,00
Potvrdite dimenziju naljepnice!

Wine Boxes – savršeno pakiranje za poslovne poklone i premium proizvode u bocama

Poslovni pokloni za zaposlenike ili poslovne partnere ključni su za prepoznatljivost vašeg brenda. Čest i elegantan izbor su boce vina, šampanjca, likera, maslinovog ulja ili balzamičnog octa – proizvodi koji već sami po sebi odišu prestižem, a s kvalitetnim pakiranjem postaju savršen poklon.

Wine box – sklopiva kutija idealno je rješenje za pakiranje takvih proizvoda. Dostupno vam je čak 15 besplatnih dimenzija pakiranja za boce, koje možete jednostavno naručiti putem interneta.

Za izradu koristimo visokokvalitetne kartone za pakiranje, a tisak vršimo naprednom HP Indigo digitalnom tehnologijom, koja omogućuje i obostrani tisak. Boje za tisak su ekološki prihvatljive i potpuno neškodljive.

Za dodatnu zaštitu i estetski učinak možete odabrati:
Premazivanje u gloss varijanti
Plastificiranje u mat, gloss ili soft-touch izvedbi

Na raspolaganju su i ekskluzivne dorade:
3D parcijalni lak (UV Spot) za sjajne reljefne naglaske
Digitalni toplotni tisak metalizirane folije (zlatne ili srebrne) za prestižan izgled
• Po dogovoru: klasični hot-foil tisak (zlatotisak) i slijepi tisak (emboss/deboss)

Šifra proizvoda: sklopiva kutija (ECMA 20.20.20.03 / ECMA A55.20.01.01)

Priprema datoteke za tisak
– Pripremite datoteku u točnom formatu
– Dodajte 3 mm napusta za obrezivanje (Bleed)
– Sigurna zona (Margins) neka bude minimalno 5 mm od ruba
– Preuzmite odgovarajući prazan predložak u izborniku Prazni predlošci

Wine Boxes – savršen, jedinstven i nezaboravan poslovni poklon kojim ćete ostaviti izvrstan dojam!

Pravilna priprema datoteke ključna je za kvalitetan tisak! Prilikom izrade PDF datoteke pridržavajte se sljedećih pravila:

Pripremite PDF datoteku za ispis u grafičkim programima kao što su InDesign, Illustrator, Quark X ili Corel Draw! Datoteku za ispis uvijek pripremite u ispravnom formatu (1:1), iznimka su Jumbo plakati (1:10) i City light plakati (1:5).
U datoteci za ispis koristite rasterske slike dovoljne rezolucije (dpi-dots per inch) odnosno za tiskanje poslovnih publikacija minimalno 250-300 dpi, kod ispisa većih formata (XXL ispis) možete koristiti i slike u rezoluciji od 100 dpi naprijed. Crni tekstovi ili fontovi manji od 15 pt stvaraju samo crnu boju (C=0%, M=0%, Y=0%, K=100%), definitivno ne iz sve četiri boje, jer može doći do kašnjenja u registraciji boja prilikom ispisa. Veličina slova ne smije biti manja od 6 pt. Izvezite fontove koje koristite u datoteci u PDF pomoću funkcije ugrađenih fontova ili ih pretvoriti u krivulje. Preporučujemo da datoteku spremite s PDF standardom: X3/2002. Vektorske linije ili linije trebaju imati minimalnu debljinu 0,25 pt oz. 0,1 mm.
Kada se otisak proteže do ruba reza, format datoteke treba povećati sa svake strane za 3 mm! U tom slučaju povucite dizajn (boje, slike...) od ruba reza prema van!
Grafički elementi (fontovi, logotipi, itd.) trebaju biti odvojeni od linije reza minimalno 3-5 mm ili više.
Datoteka za ispis također treba sadržavati oznake izrezivanja (Crop Marks).
Svi grafički elementi u ispisnoj datoteci (slike, pozadine u boji, logotipi, fontovi...) trebaju biti u CMYK prostoru boja, ali ne u RGB. Izuzetak su PANTONE boje, ali čiji je tisak moguć samo u offset tehnici, gdje se Pantone boja tiska kao dodatna boja). Koristite postavku FOGRA39 prilikom spremanja datoteke (ISO Coated v2) za radove i FOGRA47 (PSO Uncoated ISO12647) za nepremazane papire. Ako se datoteka šalje u RGB prostoru boja, moguće su razlike u boji, za koje nažalost ne možemo biti odgovorni! Preporučujemo da izradite PDF datoteku ili je spremite sa standardom PDF/X3:2002.
Prije slanja datoteke na naš server, molimo Vas da još jednom provjerite kompatibilnost datoteke za ispis, jer ne možemo preuzeti odgovornost za greške nastale nestručnom pripremom!
Možete preuzeti prazan predložak (AI, ID, PS) klikom na jednu od poveznica. U PDF datoteci pronaći ćete kratke upute za proizvod koji ćete dizajnirati!

Kupnja proizvoda u online tiskari Demago Print, omogućuje brzu i jednostavnu narudžbu svih vrsta tiskovina uz mogućnost dostave proizvoda na kućnu adresu. Ako prvi put idete u online kupnju, a nemate odgovor na pitanje, za vas smo pripremili neka od najčešće postavljanih pitanja:

Pošaljite nam svoju  datoteku putem FTP obrasca. FTP obrazac se otvara u procesu kupovine, korak 4. Preporučamo da svoju datoteku pošaljete zajedno s narudžbom. FTP obrascem možete slati do 15 datoteka istovremeno.

Da biste poslali datoteke veće od 600 MB, datoteku nam možete poslati i putem Wetransfer-a, Dropbox-a, Google drive...

Ako kasnije želite prenijeti datoteku, to možete učiniti klikom na gumb FTP (na desnoj strani vašeg monitora u sekundarnoj navigaciji).


Napomena:
ako datoteku pošaljete kasnije imamo pravo promijeniti termin izrade.

Kupnja u online tiskari je jednostavna. Odvija se u 4 osnovna koraka:

  1. Izbor proizvoda
  2. Izračun cijene i odabir datuma izrade
  3. Košarica - adresa za dostavu i način plaćanja
  4. FTP - učitavanje datoteka za ispis


1. Odabir proizvoda
Proizvode možete pretraživati ​​na dva različita načina: u glavnom izborniku gdje su proizvodi organizirani po grupama ili pomoću tražilice u koju upisujete naziv proizvoda.

2. Izračun cijene i datum proizvodnje
Nakon što ste pronašli proizvod potrebno ga je konfigurirati na podstranici za izračun cijene. Svaki proizvod ima mogućnosti izbora (težina papira, način tiska, moguća dorada...). Nakon što odaberete svoje mogućnosti, odaberite količina proizvoda. U polje Datum proizvodnje unesite kada trebate proizvod i kliknite gumb Dodaj u košaricu kako biste nastavili s narudžbom.

3. Košarica
U košarici ćete morati odabrati način plaćanja i adresu dostave u slučaju da paket ne preuzmete u sjedištu tvrtke.

4. FTP
Čim dovršite narudžbu, otvorit će se FTP prozor u koji možete učitati svoje datoteke za ispis. Nakon što su datoteke prenesene na naš poslužitelj, primit ćete e-poruku potvrde da su datoteke uspješno prenesene.


Detaljniji opis procesa kupnje nalazi se na ovoj poveznici: Proces naručivanja

Svoju online narudžbu možete otkazati, ali ako je naručeni proizvod već proizveden, dužni ste platiti iznos narudžbe, čak i ako ga ne preuzmete.

Dostava se vrši preko našeg ugovornog partnera DPD. Trošak dostave-poštarine se obračunava prije završetka online narudžbe, tako da nakon izvršene uplate više nemate nikakvih dodatnih troškova (osim u slučaju plaćanja po primitku + trošak DPD-a).

Cijena dostave-poštarina ovisi o težini paketa te se automatski obračunava i pribraja naručenim proizvodima tijekom procesa naručivanja proizvoda.

Napomena: veće proizvode dostavljamo vlastitim prijevozom. U tom slučaju ćemo Vas unaprijed obavijestiti i uskladiti datum isporuke.

» Termin izrade
Svi proizvodi u online tiskari imaju na raspolaganju 3 različita datuma proizvodnje, koje možete sami odrediti prilikom kupnje. Datum proizvodnje ili datum otpreme je dan kada smo proizvod proizveli i predali dostavnoj službi.
Dostava paketa u Hrvatskoj je od 1-3 radna dana, a dostava u ostale zemlje EU može trajati do 7 radnih dana.


» Praćenje paketa:

Čim obradimo vašu narudžbu, primit ćete obavijest putem e-pošte da je vaša narudžba završena. U poruci ćete pronaći i broj za praćenje (CF) s kojim možete pratiti svoj paket (T&T) putem web aplikacije. Podatke o narudžbi možete pronaći i u kartici MOJ RAČUN.



Napomena:
odabrani datum proizvodnje i dostave na Vašu adresu vrijede ako je Vaša narudžba plaćena, u suprotnom se može promijeniti datum dostave.


Dostava se može produljiti u iznimnim okolnostima (vrijeme, novogodišnji praznici...), na koje nažalost nemamo utjecaja i ne preuzimamo nikakvu odgovornost!

Nudimo sljedeće načine plaćanja:

  • Plaćanje putem računa: čim izvršite narudžbu, web aplikacija vam automatski šalje račun u PDF formatu (kao privitak) s podacima o plaćanju na e-mail. Plaćanje možete izvršiti putem internet bankarstva, u banci ili pošti. Nakon što uplata za predračun pristigne na naš račun, proces isporuke će započeti u dogovorenom roku.

  • Plaćanje pouzećem: naručenu robu šaljemo poštom (DPD), a puni iznos naručene robe plaćate prilikom dostave. Troškove plaćanja po primitku snosi kupac naručitelj robe!

  • Plaćanje po preuzimanju: plaćanje po preuzimanju možete izvršiti u sjedištu tvrtke u Zagrebu (Lučko), gdje plaćate punu kupoprodajnu cijenu prilikom preuzimanja robe, u radnom vremenu od pon-pet, od 8:00 do 16:00 sati ili po prethodnom dogovoru izvan radnog vremena.

  • Plaćanje kreditnom karticom: možete platiti MasterCard, Maestro, Visa, American Express...

  • Plaćanje e-računom: odnosi se na proračunske korisnike / javnu upravu

  • Plaćanje u valuti: odnosi se na tvrtke koje imaju ugovor s nama!


Napomena: online plaćanje se vrši preko sustava https://worldline.com/hr-hr/home.
Sve informacije o plaćanju šalju se izravno procesoru platnih instrumenata (pružateljima platnih usluga) i dalje bankama, tako da te podatke nikada ne vidimo i stoga ih ne pohranjujemo u našu bazu podataka. Sva komunikacija, kako između korisnika tako i sustava, odvija se putem sigurnih kanala kreiranih 128-bitnom SSL tehnologijom, 3-D Secure.

Mi smo Demago Print

  • Vaš pouzdan partner za tisak!
  • Mogućnost izrade tiskovina isti dan
  • Vrhunska oprema i kvalitetna izrada
  • Što kažu naši klijenti? / Mišljenja klijenata

Trebate dizajn?

V aplikaciji E-Market jednostavno pronađite izvođača koji odgovara vašim željama, potrebama i dostupnosti.

Možete birati između grafičkih dizajnera, fotografa, copywritera i ostalih koji su često potrebni za uspješnu prezentaciju i provedbu raznih marketinških aktivnosti...

E-market