Posljednje gledano: 0 Proizvoda
  • 091 955 06 97 (pon-pet: 8.00-16.00)

Poštovani! Obavještavamo vas da ćemo u periodu od 05.08.2024 do 09.08.2024 izostati zbog kolektivnog godišnjeg odmora. S obradom narudžbi počinjemo u ponedjeljak, 12.08.2024. Hvala na razumijevanju.

Ambalaža

Kutije za pakiranje najrazličitijih proizvoda! Tisak primarne i poklon ambalaže, tisak promotivne ambalaže, proizvoda za unapređenje prodaje. Odaberite kategoriju i naručite pakiranje za svoj proizvod online!

Tisak personalizirane ambalaže može značajno pridonijeti uspjehu proizvoda na tržištu!

Pakiranje po narudžbi iznimno je učinkovit način jačanja robne marke koji može značajno pridonijeti uspjehu proizvoda, poboljšati korisničko iskustvo i pomoći u izgradnji identiteta robne marke, stvarajući trajan dojam na potrošače. Ambalaža po narudžbi nije samo funkcionalni element, već je i moćan marketinški alat, stoga iskoristite priliku da savršeno predstavite svoj brend!



Najvažniji proizvod za prijevoz robe ili proizvoda je pakiranje odnosno kutija koja se uvijek izrađuje po mjeri proizvoda ili narudžbi. Osim funkcije zaštite proizvoda, potrebno je istaknuti činjenicu da je pakiranje ili kutija u kojoj se proizvod nalazi također snažno komunikacijsko sredstvo koje uz važne informacije o proizvodu može povećati prodaju kreativnom vizualnom slikom u koji pakirate svoje proizvode od iznimne je važnosti i često ima veći učinak u odnosu na kvalitetu proizvoda koji ostavlja nezaboravan prvi dojam!

Iako kvalitetu ne treba zanemariti, u doba društvenih mreža vizualna slika postala je važan dio prodajnog uspjeha malih i srednjih poduzetnika, stoga tisak vlastite ambalaže može biti vrlo učinkovit način za stvaranje i jačanje vašeg brenda. Izuzetno je bitan i pristup tvrtke izgledu njihove ambalaže, jer je potrebno posvetiti pažnju svakom detalju jer samo na taj način ambalaža može značajno povećati dodanu vrijednost proizvoda koji prodajete. Mnoge tvrtke i organizacije već uspješno koriste ovu strategiju za privlačenje kupaca.

Čak i ako ne prodajete najnoviji i najbolji proizvod, samo promjena vizualnog izgleda pakiranja dovoljna je za bolju prodaju. Bez obzira organizirate li catering događaje, vjenčanja ili pakirate tehničke proizvode, ne zaboravite da je prvi dojam koji kupac ostavlja vaša ambalaža, stoga neka uključuje naziv vaše tvrtke, logotip i vašu poruku.
Naravno, ne smijemo zaboraviti da ambalaža služi i za zaštitu proizvoda tijekom transporta, pa je tu činjenicu potrebno uzeti u obzir pri odabiru ambalaže. Svi vi koji nas već poznajete znate da smo u području komercijalnog tiska specijalizirani za tisak malih i srednjih naklada, te tako uglavnom služimo malim tvrtkama i pojedincima.

Zahvaljujući tehnologiji digitalnog tiska, koja je sazrela odn kvalitetom nadilazi klasični offset tisak, ali Vam možemo ponuditi i uslugu kartonaže koja uključuje tisak i izradu maloserijske ambalaže od nekoliko komada po povoljnim cijenama. Budući da smo svjesni da niste svi stručnjaci na području kartona i da možda prvi put naručujete ambalažu za svoje proizvode, pokušat ćemo vam u nekoliko rečenica predstaviti osnovne značajke na temu ambalaže.

Savjetujemo vam da prije kupnje pročitate kratak opis tehnologije tiska, dorade i materijala za tisak jer ćete na temelju tih informacija brže i lakše odabrati optimalnu ambalažu za svoj sljedeći projekt, a na taj ćete način sigurno povećati prihode od prodaje.

Ukoliko i dalje imate pitanja, rado ćemo Vam pomoći putem telefona, e-maila ili online pomoći svakim radnim danom od 8 do 16 sati.






Što je primarna, a što sekundarna ambalaža?

Kartonska ambalaža se u osnovi dijeli u dvije skupine, a to su primarna – ambalaža proizvoda (ECMA), u kojoj se proizvod nalazi, i sekundarna – transportna ambalaža (FEFCO) koja okružuje i štiti primarnu ambalažu tijekom transporta. Transportno pakiranje važno je prije svega za transport i skladištenje robe, dok pakiranje proizvoda štiti zapakirani proizvod i ujedno usmjerava kupca – pomaže mu pri donošenju odluke o kupnji. Razumijevanje ovih razlika važno je za tvrtke koje se bave odabirom prave vrste ambalaže za svoje proizvode, budući da izbor između ovih materijala i standarda može značajno utjecati na funkcionalnost, cijenu i trajnost ambalaže.



Na temelju materijala od kojeg je ambalaža izrađena razlikujemo dva međunarodno priznata sustava za dizajn i proizvodnju ambalaže: ECMA - ambalaža od kartona i FEFCO - ambalaža od valovitog kartona. Osnovna namjena oba sustava je jedinstveni kod ili broj koji svi razumiju bez obzira na jezične i druge razlike.

ECMA (Europsko udruženje proizvođača kartona) i FEFCO (Europsko udruženje proizvođača valovitog kartona) dvije su važne organizacije u industriji pakiranja, ali služe različitim segmentima i imaju različite svrhe. Obje organizacije razvijaju standarde za dizajn i proizvodnju ambalaže, ali se usredotočuju na različite materijale i vrste ambalaže.

ECMA se fokusira na kartonsku ambalažu, posebno na sklopive kartone, koji se često koriste za potrošačke proizvode. Organizacija predstavlja proizvođače kartonske ambalaže diljem Europe i djeluje kao glas industrije u postavljanju standarda, obrazovanju i zagovaranju. Glavni standard koji ECMA razvija je ECMA Code, koji uključuje standarde za dizajn i dimenzije sklopivih kartona.

Zbog velikog broja različitih modela odnosno oblika kartonske ambalaže (ECMA), samo je ova prema obliku razvrstana u sedam skupina A, B, C, D, E. Više informacija: Blog
FEFCO se, s druge strane, prvenstveno fokusira na valoviti karton, koji se naširoko koristi za transportne kutije i industrijsku ambalažu. Organizacija predstavlja širok raspon proizvođača valovitog kartona diljem Europe i radi u područjima tehničkih standarda, statističkih istraživanja, pitanja zaštite okoliša i promicanja uporabe i označavanja standardnih oblika i rješenja ambalaže od valovitog kartona.

U oba slučaja za tiskanje pakiranja koristimo materijal koji se općenito naziva karton. Prema ISO standardima, papir gramature od 250 do 600 g/m2 definiran je kao karton, a preko 600 g/m2 kao lepenka. Valoviti karton koristi se za izradu transportne ambalaže koja se koristi za zaštitu proizvoda, čija je glavna značajka njegova višeslojna struktura. Između dva ravna sloja, koji se nazivaju liner, nalazi se sloj valovitog papira fluting koji je međusobno povezan ljepilom. Slaganjem slojeva postižemo debljine materijala od 0,7 do 7 mm i više.

Ključne razlike su dakle u izboru materijala, ECMA se fokusira na karton - preklopne kartone (ambalaža namijenjena krajnjim potrošačkim proizvodima i koristi se u maloprodaji), dok FEFCO pokriva valoviti karton - kutije različitih oblika i struktura (ambalaža koja se koristi za transport i veća industrijska pakiranja aplikacije).






Brza izrada kvalitetne, funkcionalne i atraktivne prodajne ambalaže po narudžbi!

U tiskari Demago Print moći ćete naručiti tisak sklopivih kutija od 10 komada na dalje, a omogućujemo i tisak različitih mutacija ili motiva unutar jedne narudžbe, što znači da možemo tiskati kutije istih dimenzija s različitog dizajna, što je posebno dobrodošlo kod testiranja tržišta.



Primarno prodajno pakiranje (ECMA) je u izravnom kontaktu s proizvodom i ima ključnu ulogu u zaštiti, prezentaciji i marketingu proizvoda. Ova vrsta pakiranja je prva stvar koju potrošač vidi i osjeti te je stoga ključni marketinški alat za odluku o kupnji i rezultirajuće povećanje prodaje proizvoda.

U osnovi, ambalaža ima nekoliko funkcija, od kojih je najvažnija zaštita odn štiti zapakirani proizvod od vanjskih utjecaja (prašine, vlage), omogućuje lakši transport proizvoda, daje informacije o proizvodu, privlači pažnju kupca kreativnom grafičkom slikom i na taj način presudno utječe na kupnju proizvoda. S obzirom da vam je na raspolaganju relativno velika površina za tisak, preklopna kutija je savršen medij za reklamiranje vaših proizvoda, što biste trebali iskoristiti.

U današnje vrijeme pakiranje proizvoda u prikladnu ambalažu nešto se podrazumijeva. Sklopive kutije za pakiranje stoga su neizostavan element u prodaji raznih proizvoda, bez njih je vrlo teško zamisliti uspješnost prodaje proizvoda, kako u smislu zaštite tako i u smislu vizualne komunikacije s potencijalnim kupcima.
Bez pretjerivanja možemo reći da bez sklopive ambalaže današnje trgovine robom, a time ni našeg potrošačkog društva, uopće ne bi bilo. Moglo bi se reći da spoj proizvoda i osobnog pakiranja čine cjelinu. Folding Box Board (FBB) odn preklopne kutije su jednostavna i jeftina ambalaža od kartona, koja se presavijena skladišti i tako štedi prostor. Proizvodi su obično pakirani u kutije ili može se umetnuti ručno ili strojno.

Zbog svoje svestrane namjene i mogućnosti izrade različitih veličina i načina zatvaranja, koriste se zapravo za pakiranje u svim segmentima industrije, bilo u farmaceutskoj (pakiranje lijekova, sirupa, tableta...), kozmetici (šminkanje pakiranja). , kreme, parfemi, dezodoransi, sapuni...), tekstilna industrija (pakiranje sitne odjeće, modnih dodataka), prehrambena industrija (pakiranje čokolade, slatkiša, dodataka prehrani...), pakiranje elektroničkih proizvoda, poklona, ​​svijeća, nakit, bočice (CBD, konopljino ulje... ) i mogli bismo nabrajati u nedogled.

 






Jednodijelna ambalaža s preklopom, dvodijelna ambalaža i ambalaža za pakiranje tankih proizvoda

Iz širokog raspona ECMA standarda dostupnih za različite potrebe pakiranja, pakiranje se može grubo podijeliti na jednodijelno i dvodijelno pakiranje. Svaki ima svoje specifičnosti i prednosti, koje ovise o potrebama proizvoda i zahtjevima potrošača.



Jednodijelna ambalaža izrađena je od jednog komada materijala koji se oblikuje ili savija u gotovu kutiju ili pakiranje bez potrebe za dodatnim dijelovima za sastavljanje. Najčešće birana jednodijelna pakiranja su svakako kutije s preklopom. Ova vrsta kutija se može podijeliti na temelju zatvaranja u dvije skupine.

Standardne kutije s preklopima (Straight line), gdje se preklopi preklapaju i brtve za zatvaranje kutije te kutije s automatskim dnom (Autolock bottom), koje na dnu imaju mehanizam za samozatvaranje koji omogućuje brzo i jednostavno sklapanje bez dodatnog ljepila.

Dvodijelna ambalaža sastoji se od dva odvojena dijela, najčešće poklopca i baze. Klizne kutije su dvodijelne kutije koje se sastoje od vanjske šuplje omotnice i unutarnje ladice, koja se lako može ugurati u omotnicu, što daje vrlo elegantno i stabilno poklon pakiranje.

Kutija s poklopcem - teleskopska kutija je klasična vrsta pakiranja, sastoji se od donje ladice i malo većeg poklopca koji točno naliježe na donju ladicu. Zbog dvostruke stijenke, ova vrsta ambalaže je čvrsta i stabilna te je vrlo popularna za skladištenje sitnica ili proizvoda u trgovini ili skladištu.

Obje vrste pakiranja imaju svoje mjesto u industriji i mogu se koristiti u različite svrhe ovisno o zahtjevima proizvoda i marketinškim ciljevima.
Jednostavna i funkcionalna ambalaža za pakiranje manjih, lakih i plosnatih predmeta mora biti prilagođena tako da pruža odgovarajuću zaštitu, a pritom je ekonomski učinkovita.

Ravne vrećice ili mape, poznate i kao Flat bags, posebna su vrsta ambalaže koja se često koristi za čuvanje i zaštitu manjih, ravnih predmeta poput dokumenata, fotografija, odjeće i sitnica. Njihov ravni dizajn osigurava sigurno pohranjivanje predmeta bez zauzimanja dodatnog prostora ili potrebe za slaganjem, održavajući cjelovitost pohranjenih predmeta. Stabilna i čvrsta preklopna ambalaža koja je zalijepljena sa strane i donje strane pogodna je i za slanje poštom.

Mape s pribadačama, također poznate kao Plug case, posebna su vrsta organizacijskog alata koji se često koristi u uredima ili u školske svrhe za pohranu i zaštitu dokumenata. Riječ je o jednostavnom i praktičnom jeftinom pakiranju koje ima 4 jezička (dva kraća i dva duža) i nije ih potrebno lijepiti.

Omotači za kutije iznimno su fleksibilno rješenje s kojim možete poboljšati estetiku i funkcionalnost pakiranja, a ujedno dodatno zaštititi od ogrebotina, prašine i manjih udaraca. Bilo da unaprjeđuju marku, štite proizvod ili stvaraju nezaboravno iskustvo za kupca, kartonski omoti igraju ključnu ulogu u modernoj strategiji pakiranja.






Uz pomoć proizvoda za označavanje i promociju do veće prepoznatljivosti brenda!

Brendiranje i promocija ključni su marketinški elementi koji pomažu tvrtkama da poboljšaju svijest o marki, potaknu prodaju i izgrade dugoročne odnose s kupcima. Uspješna promocija zahtijeva jasno razumijevanje ciljane publike i strateško planiranje kako bi se osiguralo da su svi marketinški napori usklađeni s ciljevima marke.



Svaka vrsta označavanja ima svoje specifične prednosti, koje je potrebno razmotriti u skladu sa zahtjevima proizvoda, ciljnom publikom i marketinškim ciljevima. Dobro osmišljena i izvedena ambalaža za označavanje ne samo da poboljšava izgled proizvoda, već može značajno povećati njegovu tržišnu vrijednost.

Vobleri odn police su atraktivan i učinkovit promotivni proizvod, često se koristi u maloprodaji za povećanje vidljivosti proizvoda ili za promociju posebnih ponuda, novih proizvoda ili posebnih događaja... To su plutajući znakovi ili kartice koje se pričvršćuju na police ili druge površine u trgovini , obično uz pomoć savitljive plastike, koja omogućuje da se vobleri pokreću i pri najmanjoj struji zraka i tako privlače pažnju kupaca.

Stolni stalci praktično su i učinkovito sredstvo komunikacije u restoranima, na konferencijama, događanjima iu poslovnim prostorima. Koriste se za različite svrhe, kao što je označavanje stolova, predstavljanje jelovnika, najava promocija ili uputa te prikazivanje informacija na sastancima.
Kartonski stolni stalci i displeji su ekonomični stalci za višekratnu upotrebu koji nude dugoročno rješenje, izuzetno su fleksibilan alat za učinkovito komuniciranje ključnih informacija u različitim okruženjima, povećavaju organizacijsku učinkovitost i poboljšavaju korisničko iskustvo. U oba slučaja radi se o brzo sklapajućoj i lako sklopivoj ambalaži manjih dimenzija koja se obično postavlja na vidljivo mjesto u zatvorenim prostorima kao što su sajmovi, kongresi, restorani, izložbe...

Swing tagi - oznake za ljuljanje male su kartonske oznake koje se pričvršćuju na proizvode i vise s njih, obično uzicu ili traku. Ove oznake sadrže informacije o proizvodu kao što su cijena, veličina, materijal, upute za njegu, naziv robne marke ili logotip i druge važne informacije koje pomažu kupcima da brzo dobiju ključne informacije o proizvodu bez potrebe da ih čitaju na pakiranju ili samom proizvodu. Osim funkcionalnosti, one su i dio estetike proizvoda jer mogu dodati vizualni element i obogatiti opći izgled proizvoda. Često se koriste u modnoj industriji, u nakitu, kozmetici i drugim proizvodima gdje je važno prezentirati konkretne informacije o proizvodu ili istaknuti brend...




Materijali za tiskanje primarne sklopive ambalaže (FBB)

Za tisak primarne ambalaže koristi se posebna vrsta ambalažne ploče FBB (Folding Box Board) koja omogućuje izradu kvalitetne, trajne i atraktivne ambalaže koja se ističe na policama. Ovi materijali su pogodni za izradu kutija za farmaceutske proizvode, kozmetiku, hranu, luksuzne proizvode i druge gdje je osim funkcionalnosti važan i estetski izgled.



Želja za smanjenjem onečišćenja, posebice u EU, gdje je Europski parlament 2018. potpunom zabranom plastične ambalaže i proizvoda za jednokratnu upotrebu probudio mnoge tvrtke da prijeđu s plastike na karton.

FBB kartonski materijali su ekološki prihvatljivi te su za razliku od plastike obnovljivi, reciklirajući, biorazgradivi i pogodni za kompostiranje, zbog čega je njihova upotreba u porastu u odnosu na neke druge ambalažne materijale.

Odabir prave ambalažne ploče je ključan. Moramo se zapitati koja je namjena kutije, koja je težina proizvoda koji se pakira, veličina ili dimenzije kutije i kome se obraćamo.

Težina kartona izražena je u gramima po kvadratnom metru (g/m²). Općenito, kutija izrađena od težeg kartona je stabilnija, međutim, kartonske kutije iste težine mogu imati vrlo različita svojstva. Tako npr. GC karton iste gramature puno je deblji i čvršći od GD ili GZ kartona.

U tiskari Demago Print koristimo visokokvalitetni ambalažni karton različitih gramatura i debljina oznaka GC1, GZ, GD2 te kreativni obojeni, reciklirani i metalizirani karton za tisak preklopne ambalaže. Dostupne su različite vrste kartona s različitim oznakama.
GC1 - Metsä Board Prime je bijeli, jednostrano mat voluminozan ambalažni karton od čiste celuloze, bez kemikalija i optičkih izbjeljivača, pogodan za izravan kontakt s hranom. Disperzijska barijera pruža zaštitu od masnoće i vlage, materijal je biorazgradiv i može se reciklirati ili kompostirati. Tisak je moguć obostrano.

Excellent Top Brown je ambalažni karton od recikliranih vlakana koji svojom prirodnom Kraft bojom stvara prirodan ili ekološki izgled. Karton ima iznimna svojstva koja savršeno štite proizvod svojom krutošću i debljinom te je pogodan i za izravan kontakt s hranom. Podloga je pogodna za tisak intenzivnih boja, mogućnost tiska bijelom bojom i kombinacijom bijela + CMYK podloga.

Pergraphica Infinite Black - glatki, nepremazani karton od E.C.F celuloze. Budući da je jezgra kartona u boji, ambalaža je izrađena bez pojave smetajuće bjeline na spojevima i preklopima, u odnosu na tiskani karton, moguć je tisak bijelom bojom i kombinacijom podloge bijela + CMYK. Karton je namijenjen za tisak luksuzne ambalaže koja će zasigurno istaknuti Vaš zapakirani proizvod.

Više informacija o materijalima za izradu kartonske ambalaže možete pročitati na ovoj poveznici: Ambalažni kartoni

 




Digitalni tisak primarne preklopne ambalaže

Za razliku od klasičnih načina tiska, digitalni tisak ne zahtijeva skupu pripremu te je stoga isplativ za manje naklade, a omogućuje tisak visokokvalitetnih, fleksibilnih i atraktivnih ambalažnih rješenja koja odgovaraju zahtjevima suvremenog tržišta.



Jeste li znali da samo mali postotak svih proizvoda za pakiranje zadržava svoj dizajn dulje od godinu dana! Budući da je pakiranje jedini medij za komunikaciju između proizvoda i kupca, mnoge tvrtke pokušavaju ili traže načine kako bi njihovi proizvodi stajali na prodajnoj polici.

Digitalni tisak ambalaže danas je u velikom porastu, jer omogućuje brz i prilagođen tisak, a podaci se ispisuju na materijal za tisak bez upotrebe tiskovnih ploča, što znači da svaki otisnuti primjerak može biti drugačiji. Tako npr. možete prodajete isti proizvod u različitim tiskanim pakiranjima i prilagođavate dizajn prema mjestu prodaje proizvoda.

Dolaskom HP Indigo digitalne tehnologije, kvaliteta digitalnog tiska je stvarno napredovala iu nekim slučajevima čak premašuje kvalitetu klasičnog offset tiska. Tehnologija digitalnog tiska pogodna je za male i srednje naklade pakiranja, počevši od nekoliko komada pa sve do 10.000 komada. Uz izuzetnu rezoluciju od 2438x2438 dpi, možemo ispisivati ​​materijale do dimenzija B2+ (530x750 mm) i gramature do 600 mikrona, brzinom do 4500 pol na sat.

Mnoge poznate tvrtke već su uvidjele prednosti i mogućnosti tehnologije digitalnog tiska te koriste digitalno tiskanu ambalažu u svom lancu prodaje proizvoda.
Boje za tisak ambalaže (Low migration inks) također je prikladna za tisak osjetljivih aplikacija, kao što su ambalaža za pakiranje hrane, farmaceutskih proizvoda, duhana i proizvoda za osobnu njegu.

HP Indigo Electroink ispunjava sve relevantne EU i FDA regulatorne zahtjeve dopuštene u segmentu tiskane ambalaže za hranu jer ne sadrži zabranjene sastojke.

HP IndiChrome Plus - inovativna tehnologija omogućuje ispis do 95% boja s Pantone ljestvice. Ispis Pantone boja se vrši miješanjem osnovnih CMYK boja, kojima se dodaju tri dodatne boje, a to su narančasta, ljubičasta i zelena. Na taj način dobivamo značajno veći raspon boja pri tisku, što nam omogućuje ispis do 95% boja s Pantone ljestvice.

HP Indigo Premium White je bijela boja koja se koristi za ispis na obojenim materijalima u tamnijim tonovima te na metalnim i prozirnim materijalima. Tehnologija omogućuje tisak u jednom prolazu, bilo samo bijelo ili kombinaciju W+CMYK (podloga bijela + tisak u boji).


 




Dorada ambalaže

Završna obrada ambalaže je ključni proces koji se odvija nakon tiska i uključuje različite tehnike za poboljšanje funkcionalnosti, izgleda i privlačnosti ambalaže. Ove dorade važne su za osiguranje trajnosti pakiranja, poboljšanje estetskog dojma i povećanje prodajnog potencijala proizvoda.



Kako bi se izbjegla moguća oštećenja tiskarske boje, preporuča se zaštititi otisnutu ambalažu od kartona i na taj način osigurati da ambalaža neoštećena stigne na prodajnu policu. Na raspolaganju su dva načina zaštite, a to su lakiranje zaštitnim lakom ili plastificiranje plastificirajućim filmom.

Lakiranje je postupak nanošenja tankog sloja prozirnog laka po cijeloj površini materijala. U današnje vrijeme postoji veliki izbor lakova za slikanje koji se u osnovi dijele na UV (lakovi otporni na UV zračenje) i AQ (lakovi na bazi vode). U oba slučaja dostupan je izbor mat ili sjajnog izgleda.

Plastificiranje je postupak nanošenja tankog filma (cca. 25 mikrona) na materijal za tisak uz pomoć topline i visokog pritiska. Dostupan u osnovnoj mat ili sjajnoj verziji ili vrhunskoj soft-touch foliji s kojom stvaramo proizvod ugodan na dodir. U osnovi, laminacija je skuplji izbor, ali je potrebno uzeti u obzir činjenicu da na taj način povećavamo stabilnost ambalaže i praktički 100% otpornost na ogrebotine.

Najvažnija faza proizvodnje ambalaže je svakako probijanje alatom za bušenje (štancem). Radi se o procesu koji koristi posebne alate koji se nazivaju bušilice, uz pomoć kojih izrezivač velikom snagom pritišće materijal i izrezuje željene oblike iz tiskanog kartona. Ovaj proces je ključan u proizvodnji ambalaže jer omogućuje izradu složenih oblika, izreza i otvora koji su neophodni za funkcionalnost i estetiku ambalaže.
Proces izrezivanja omogućuje visoku produktivnost, brzo i ponovljivo rezanje s niskim jediničnim troškovima i prikladan je za proizvodnju velikih količina ambalaže. Alternativa probijanju je digitalno CNC rezanje ambalaže, za koje nije potreban alat za probijanje. U odnosu na klasično štancanje, ova opcija štancanja je sporija, što znači da je pogodna za proizvodnju manjih količina ambalažnih proizvoda.

Nakon toga slijedi proces lijepljenja i savijanja na liniji za lijepljenje, gdje pakiranje poprima svoj konačni oblik. Vruće ljepilo se nanosi pomoću mlaznica za ljepilo koje omogućuju preciznu kontrolu količine i mjesta nanošenja ljepila. Nakon nanošenja ljepila, stroj vrši završno preklapanje materijala, pri čemu se dijelovi pakiranja međusobno lijepe. Presavijeni i zalijepljeni dijelovi se zatim sabijaju kako bi se osigurao dobar kontakt i ravnomjerna raspodjela ljepila.

U našoj redovnoj ponudi moći ćete birati između više od 1800 besplatnih dimenzija alata za probijanje, no ukoliko ne pronađete željenu dimenziju, možemo vam ponuditi planiranje ili iscrtavanje mreže te izradu prototipa i kao izrada alata za probijanje, uz nadoplatu. Crtanje i izradu prototipa pakiranja možete naručiti na ovom linku: Link

 




Oplemenjivanje ambalaže

Poboljšanje pakiranja odnosi se na različite tehnike i procese koji se koriste za poboljšanje vizualnog izgleda pakiranja, čime se dodaje estetska vrijednost i čini ga privlačnijim za potrošače.



Želite li prestižnu i profesionalnu ambalažu koja se ističe i privlači pozornost, na raspolaganju imamo niz naprednih digitalnih i klasičnih metoda poboljšanja ambalaže. Odluka koju ćete vrstu poboljšanja odabrati je naravno vaša, ali ne zaboravite da vaša ambalaža ne " gubi" na prodajnoj polici!

Najčešće odabrana opcija dorade je digitalni tisak prozirnog, sjajnog reljefnog UV laka koji pruža dodatne mogućnosti kreativnog izražavanja. 3D UV spot ispis je u zadnje vrijeme sve traženiji jer može ponuditi nešto novo vašoj ambalaži.

Napredna tehnika kapljičnog tiska omogućuje dodavanje debelih slojeva UV laka na određene dijelove otisnutog materijala koji se osvjetljavanjem posebnim UV svjetlom odmah suši na površini ili peče i odabrane elemente čini istaknutijim i vizualno privlačnijim, a debljina nanošenja UV laka čini površinu i taktilnom koju lako možete osjetiti pod prstima (Look&Feel).

Za postizanje dramatičnih vizualnih efekata koji privlače pažnju možete se odlučiti i za digitalni tisak metalik folije u zlatnoj ili srebrnoj boji. Digitalni tisak metalik folijom je proces koji uključuje nanošenje tankog sloja metalik folije na ambalažu tehnologijom digitalnog tiska.

Ovaj proces omogućuje precizno nanošenje folije na određena područja pakiranja, stvarajući sjajan i prestižan izgled. Metalik folije dostupne su u raznim bojama uključujući zlatnu, srebrnu, bakrenu i druge metalik nijanse.
Digitalni tisak metalik metalik folije donosi brojne prednosti, a jedna od najvažnijih svakako je značajno brža izrada manjih serija ambalaže uz niže troškove, budući da tisak folije ne zahtjeva izradu skupih klišea čija cijena raste s povećanjem cijene veličina ispisa. Drugim riječima, cijena usluge digitalnog tiska folijom na ambalažu uvijek je ista i ne mijenja se ovisno o veličini otiska.

S druge strane, u našoj ponudi imamo i mogućnost odabira klasičnog termo tiska (Hot Foil) koji je pogodan za srednje i veće količine pakiranja proizvoda. Klasični termo tisak cijenjen je zbog svoje jednostavnosti, trajnosti i preciznosti. Riječ je o analognoj tehnologiji koja za tisak koristi klišej kojim se pod visokim pritiskom i toplinom stvaraju slike ili tekstovi u metalik bojama odabrane folije. Ovom vrstom dorade domet metalnih folija znatno je veći u odnosu na digitalne folije. Najveća prednost koju nudi klasični termo tisak je točnost odnosno oštrina ispisa sitnog teksta ili tankih linija.

Za izradu reljefnih uzoraka također imamo mogućnost dorade slijepim ili dubokim tiskom. Duboki tisak je tehnika u kojoj se uzorak, tekst ili slika utiskuje u materijal, stvarajući trodimenzionalni (neravni) efekt. Proces uključuje korištenje klišea (matrice) i kontraklišea (patrice), koji zajedno stvaraju reljefni ili konkavni uzorak na površini materijala.