Posljednje gledano: 0 Proizvoda
  • 091 955 06 97 (pon–pet: 8.00–16.00)
  • € + (% PDV)

Kategorija

Posjetnice - Standard (Ispis na standardnim papirima)
Posjetnice - Standard (Ispis na standardnim papirima)

Posjetnice – Standard osnovni su, ali istovremeno elegantan izbor za predstavljanje vaše tvrtke ili osobnog brenda. Tiskamo ih na kvalitetne kartone između 300 i 400 g/m², koji osiguravaju izdržljivost i profesionalan izgled. Dostupni su različiti materijali: premazni kartoni s glatkom površinom, nepremazni kartoni s prirodnim dodirom te ekološki prihvatljivi 100 % reciklirani kartoni. Po želji, vizitke se mogu dodatno zaštititi i oplemeniti plastifikacijom. Standardne vizitke režu se na klasičan poslovni format, a za one koji žele više prostora za sadržaj ili grafiku dostupne su i preklopne (dvostrane) vizitke.

Materijal

Tisak

Zaštita

Odaberite nakladu

Broj različitih motiva / verzija:
Trebate količinu koja nije navedena iznad?
U polje unesite željenu količinu!
Odabrali ste količinu = + PDV Ukupna količina kom | mutacij = + PDV

Izaberite termin izrade / otpreme narudžbe

Termin izrade vrijedi još:

€ + PDV
€ + PDV
€ + PDV

Predviđena dostava poštom

Sažetak narudžbe

Posjetnica - Standard: 85x55 mm (D54)

Količina

Cijena / kom

€ + PDV

Termin izrade

Težina

kg

Dostava

+ € + PDV

Predviđena dostava

WEB CIJENA

0 € + 0(22% PDV)
0,00
Potvrdite dimenziju naljepnice!
Posjetnice se tiskaju na deblje premazane ili nepremazane kartone od 300 g/m2 na dalje.

Dolaze u standardnim formatima kako bi stali u vaš novčanik.

Tiskaju se na poli, po više zajedno, mogu se tiskati jednostrano ili obostrano te dodatno plastificirati zaštitnom Mat, Gloss, Soft-touch ili Antiscratch folijom.

Zbog obilja podataka kao što su logo, naziv i adresa tvrtke, telefoni, fax, e-mail, potreban je oprez pri dizajniranju i odabiru tipografije.

Preporučuju se jednostavni fontovi u jednoj boji, najčešće crni ili sivi, ne preveliki ni premali (min.7 pt).

Korištenje light fontova, koji se sastoje od procesnih boja, čitljivije su na monitoru nego u tisku, stoga ovdje vrijedi biti oprezan!

Posjetnice također moraju biti dizajnirane na dosljedan način s dovoljno bjeline i omjera između bjeline i tiskanih elemenata.
Kod opcije zaobljenih rubova (radijus 3 mm), treba napomenuti da se zaobljeni rubovi mogu izraditi ručno ili alatom za rezanje. 

Zaobljeni rubovi izrađeni na stroju za štancanje su potpuno isti, ali to nije slučaj kod ručno zaobljenih rubova, gdje može doći do malog odstupanja!

Napomene: pripremu za tisak pošaljite u PDF formatu. Prilikom izrade pripreme za tisak, potrebno je staviti napust (bleed) od 3 mm oko cijelog dokumenta. Napust je veoma bitan kod priprema koje “izlaze” iz konačnog formata.

Ako je napust pravilno postavljen neće biti vidljive bjeline oko konačno otisnutog proizvoda. Pozicionirajte sav bitan tekst, slike i grafike minimalno 5 mm od ruba dokumenta (Margin).

Savjet: uvijek odaberite opciju plastificiranja kada se posjetnice tiskaju u tamnijim tonovima!

Pravilna priprema datoteke ključna je za kvalitetan tisak! Prilikom izrade PDF datoteke pridržavajte se sljedećih pravila:

Pripremite PDF datoteku za ispis u grafičkim programima kao što su InDesign, Illustrator, Quark X ili Corel Draw! Datoteku za ispis uvijek pripremite u ispravnom formatu (1:1), iznimka su Jumbo plakati (1:10) i City light plakati (1:5).
U datoteci za ispis koristite rasterske slike dovoljne rezolucije (dpi-dots per inch) odnosno za tiskanje poslovnih publikacija minimalno 250-300 dpi, kod ispisa većih formata (XXL ispis) možete koristiti i slike u rezoluciji od 100 dpi naprijed. Crni tekstovi ili fontovi manji od 15 pt stvaraju samo crnu boju (C=0%, M=0%, Y=0%, K=100%), definitivno ne iz sve četiri boje, jer može doći do kašnjenja u registraciji boja prilikom ispisa. Veličina slova ne smije biti manja od 6 pt. Izvezite fontove koje koristite u datoteci u PDF pomoću funkcije ugrađenih fontova ili ih pretvoriti u krivulje. Preporučujemo da datoteku spremite s PDF standardom: X3/2002. Vektorske linije ili linije trebaju imati minimalnu debljinu 0,25 pt oz. 0,1 mm.
Kada se otisak proteže do ruba reza, format datoteke treba povećati sa svake strane za 3 mm! U tom slučaju povucite dizajn (boje, slike...) od ruba reza prema van!
Grafički elementi (fontovi, logotipi, itd.) trebaju biti odvojeni od linije reza minimalno 3-5 mm ili više.
Datoteka za ispis također treba sadržavati oznake izrezivanja (Crop Marks).
Svi grafički elementi u ispisnoj datoteci (slike, pozadine u boji, logotipi, fontovi...) trebaju biti u CMYK prostoru boja, ali ne u RGB. Izuzetak su PANTONE boje, ali čiji je tisak moguć samo u offset tehnici, gdje se Pantone boja tiska kao dodatna boja). Koristite postavku FOGRA39 prilikom spremanja datoteke (ISO Coated v2) za radove i FOGRA47 (PSO Uncoated ISO12647) za nepremazane papire. Ako se datoteka šalje u RGB prostoru boja, moguće su razlike u boji, za koje nažalost ne možemo biti odgovorni! Preporučujemo da izradite PDF datoteku ili je spremite sa standardom PDF/X3:2002.
Prije slanja datoteke na naš server, molimo Vas da još jednom provjerite kompatibilnost datoteke za ispis, jer ne možemo preuzeti odgovornost za greške nastale nestručnom pripremom!
Možete preuzeti prazan predložak (AI, ID, PS) klikom na jednu od poveznica. U PDF datoteci pronaći ćete kratke upute za proizvod koji ćete dizajnirati!

Kupnja proizvoda u online tiskari Demago Print, omogućuje brzu i jednostavnu narudžbu svih vrsta tiskovina uz mogućnost dostave proizvoda na kućnu adresu. Ako prvi put idete u online kupnju, a nemate odgovor na pitanje, za vas smo pripremili neka od najčešće postavljanih pitanja:

Pošaljite nam svoju  datoteku putem FTP obrasca. FTP obrazac se otvara u procesu kupovine, korak 4. Preporučamo da svoju datoteku pošaljete zajedno s narudžbom. FTP obrascem možete slati do 15 datoteka istovremeno.

Da biste poslali datoteke veće od 600 MB, datoteku nam možete poslati i putem Wetransfer-a, Dropbox-a, Google drive...

Ako kasnije želite prenijeti datoteku, to možete učiniti klikom na gumb FTP (na desnoj strani vašeg monitora u sekundarnoj navigaciji).


Napomena:
ako datoteku pošaljete kasnije imamo pravo promijeniti termin izrade.

Kupnja u online tiskari je jednostavna. Odvija se u 4 osnovna koraka:

  1. Izbor proizvoda
  2. Izračun cijene i odabir datuma izrade
  3. Košarica - adresa za dostavu i način plaćanja
  4. FTP - učitavanje datoteka za ispis


1. Odabir proizvoda
Proizvode možete pretraživati ​​na dva različita načina: u glavnom izborniku gdje su proizvodi organizirani po grupama ili pomoću tražilice u koju upisujete naziv proizvoda.

2. Izračun cijene i datum proizvodnje
Nakon što ste pronašli proizvod potrebno ga je konfigurirati na podstranici za izračun cijene. Svaki proizvod ima mogućnosti izbora (težina papira, način tiska, moguća dorada...). Nakon što odaberete svoje mogućnosti, odaberite količina proizvoda. U polje Datum proizvodnje unesite kada trebate proizvod i kliknite gumb Dodaj u košaricu kako biste nastavili s narudžbom.

3. Košarica
U košarici ćete morati odabrati način plaćanja i adresu dostave u slučaju da paket ne preuzmete u sjedištu tvrtke.

4. FTP
Čim dovršite narudžbu, otvorit će se FTP prozor u koji možete učitati svoje datoteke za ispis. Nakon što su datoteke prenesene na naš poslužitelj, primit ćete e-poruku potvrde da su datoteke uspješno prenesene.


Detaljniji opis procesa kupnje nalazi se na ovoj poveznici: Proces naručivanja

Svoju online narudžbu možete otkazati, ali ako je naručeni proizvod već proizveden, dužni ste platiti iznos narudžbe, čak i ako ga ne preuzmete.

Dostava se vrši preko našeg ugovornog partnera DPD. Trošak dostave-poštarine se obračunava prije završetka online narudžbe, tako da nakon izvršene uplate više nemate nikakvih dodatnih troškova (osim u slučaju plaćanja po primitku + trošak DPD-a).

Cijena dostave-poštarina ovisi o težini paketa te se automatski obračunava i pribraja naručenim proizvodima tijekom procesa naručivanja proizvoda.

Napomena: veće proizvode dostavljamo vlastitim prijevozom. U tom slučaju ćemo Vas unaprijed obavijestiti i uskladiti datum isporuke.

» Termin izrade
Svi proizvodi u online tiskari imaju na raspolaganju 3 različita datuma proizvodnje, koje možete sami odrediti prilikom kupnje. Datum proizvodnje ili datum otpreme je dan kada smo proizvod proizveli i predali dostavnoj službi.
Dostava paketa u Hrvatskoj je od 1-3 radna dana, a dostava u ostale zemlje EU može trajati do 7 radnih dana.


» Praćenje paketa:

Čim obradimo vašu narudžbu, primit ćete obavijest putem e-pošte da je vaša narudžba završena. U poruci ćete pronaći i broj za praćenje (CF) s kojim možete pratiti svoj paket (T&T) putem web aplikacije. Podatke o narudžbi možete pronaći i u kartici MOJ RAČUN.



Napomena:
odabrani datum proizvodnje i dostave na Vašu adresu vrijede ako je Vaša narudžba plaćena, u suprotnom se može promijeniti datum dostave.


Dostava se može produljiti u iznimnim okolnostima (vrijeme, novogodišnji praznici...), na koje nažalost nemamo utjecaja i ne preuzimamo nikakvu odgovornost!

Nudimo sljedeće načine plaćanja:

  • Plaćanje putem računa: čim izvršite narudžbu, web aplikacija vam automatski šalje račun u PDF formatu (kao privitak) s podacima o plaćanju na e-mail. Plaćanje možete izvršiti putem internet bankarstva, u banci ili pošti. Nakon što uplata za predračun pristigne na naš račun, proces isporuke će započeti u dogovorenom roku.

  • Plaćanje pouzećem: naručenu robu šaljemo poštom (DPD), a puni iznos naručene robe plaćate prilikom dostave. Troškove plaćanja po primitku snosi kupac naručitelj robe!

  • Plaćanje po preuzimanju: plaćanje po preuzimanju možete izvršiti u sjedištu tvrtke u Zagrebu (Lučko), gdje plaćate punu kupoprodajnu cijenu prilikom preuzimanja robe, u radnom vremenu od pon-pet, od 8:00 do 16:00 sati ili po prethodnom dogovoru izvan radnog vremena.

  • Plaćanje kreditnom karticom: možete platiti MasterCard, Maestro, Visa, American Express...

  • Plaćanje e-računom: odnosi se na proračunske korisnike / javnu upravu

  • Plaćanje u valuti: odnosi se na tvrtke koje imaju ugovor s nama!


Napomena: online plaćanje se vrši preko sustava https://worldline.com/hr-hr/home.
Sve informacije o plaćanju šalju se izravno procesoru platnih instrumenata (pružateljima platnih usluga) i dalje bankama, tako da te podatke nikada ne vidimo i stoga ih ne pohranjujemo u našu bazu podataka. Sva komunikacija, kako između korisnika tako i sustava, odvija se putem sigurnih kanala kreiranih 128-bitnom SSL tehnologijom, 3-D Secure.

Mi smo Demago Print

  • Vaš pouzdan partner za tisak!
  • Mogućnost izrade tiskovina isti dan
  • Vrhunska oprema i kvalitetna izrada
  • Što kažu naši klijenti? / Mišljenja klijenata

Trebate dizajn?

V aplikaciji E-Market jednostavno pronađite izvođača koji odgovara vašim željama, potrebama i dostupnosti.

Možete birati između grafičkih dizajnera, fotografa, copywritera i ostalih koji su često potrebni za uspješnu prezentaciju i provedbu raznih marketinških aktivnosti...

E-market