Kozmetička industrija (sapuni, parfemi, kreme, gelovi...)

Oznake kozmetičke industrije ključni su dio pakiranja proizvoda za njegu kože, šminke, parfema, losiona, sapuna, gelova i drugih kozmetičkih proizvoda za osobnu njegu.

Prikazujem 1 do 1 (od 1 proizvoda)
Etikete-za-kozmetiko-intro.jpg
Etikete-za-kozmetiko-intro.jpg
Etikete za kozmetičku industriju ključni su dio pakiranja proizvoda za njegu kože, šminke, parfema, losiona, sapuna, gelova i ostalih kozmetičkih proizvoda ili proizvoda za osobnu njegu.

Prilikom obilježavanja odn. pri označavanju kozmetičkih proizvoda moramo se pridržavati strogih zakonskih propisa koji se odnose na sigurnost potrošača i kvalitetu proizvoda.

Pravilno dizajnirane naljepnice pridonose privlačnosti proizvoda i jačaju povjerenje potrošača u robnu marku te su neizostavni dio pakiranja kozmetičkih proizvoda jer pružaju informacije o proizvodu, sigurnosnim upozorenjima, sastojcima i roku trajanja proizvoda.

Osnovni podaci na etiketi kozmetičkog proizvoda moraju sadržavati naziv i vrstu proizvoda, marku proizvođača, količinu i volumen (najčešće u mililitrima), popis svih sastojaka, upute za uporabu, oznake upozorenja i sigurnosti, rok valjanosti.
Među važnim informacijama koje se ne smiju izostaviti su eventualne oznake posebnih svojstava ("bez parabena", "bez sulfata", "veganski" itd.), informacije o podrijetlu sastojaka koji se koriste u prirodni ili organski proizvodi, certifikati i oznake kvalitete (oznake koje potvrđuju organsku proizvodnju, bez testiranja na životinjama itd.), slike, ilustracije i elementi dizajna koji poboljšavaju atraktivnost pakiranja i brendiranja, sljedive oznake poput QR kodova ili barkodova koji potrošačima omogućuju pristup dodatnim informacijama o proizvodu...

Ispravno označavanje stvara povjerenje potrošača u robnu marku, stoga vodite računa da svi podaci na etiketi budu točni, nedvosmisleni i jasno vidljivi te ne dovode potrošača u zabludu.
Oznake su ključni alat za učinkovito upravljanje proizvodima i procesima u raznim industrijama i koriste se u različite svrhe kao što su identifikacija proizvoda, označavanje, praćenje proizvoda i materijala, informacije, promocija...

Oznake igraju važnu ulogu u komuniciranju informacija o proizvodu i izgradnji povjerenja potrošača u robnu marku te su bitan dio pakiranja proizvoda, pružaju informacije o proizvodu, sigurnosna upozorenja, sastojke proizvoda, rukovanje proizvodom, rok valjanosti...

Ispravno označavanje i etiketiranje je ključno za sigurnost potrošača, regulativu i marketing proizvoda, stoga je ključno da se proizvođači i distributeri pridržavaju ovih propisa kako bi se osigurala sigurnost potrošača i usklađenost sa zakonima.

Odaberite proizvod i nastavite s online narudžbom!